در کدامیک از رستوران های آنتالیا صبحانه خوشمزه بخوریم؟

خوردن یک صبحانه کامل و مفصل یکی از وعده های غذایی مهم در ترکیه محسوب می شود. صبحانه ای خوشمزه با انواع پنیرهای مختلف، گوجه فرنگی های گلخانه ای با یک لیوان چای ترکی در محلی که دور تا دور آن طبیعت دیدنی و چشم انداز رو به دریا دارد، لذتی وصف نشدنی است. همراه با الفبای سفر تعدادی رستوران در آنتالیا را به شما معرفی می کنیم.

مسلما یکی از بهترین مکانها برای خوردن یک صبحانه عالی، رستوران Çakırlar در آنتالیا است که صبحانه محلی- سنتی و روستایی را سرو می کند که به اندازه ای کامل و خوشمزه است که تا بقیه روز شما را سیر نگه می دارد.

انواع پنیر، زیتون،مرباهای مختلف،گوجه فرنگی های تازه و فلفل و گزلمه gözleme (گوزلمه شبیه به یک کرپ است که متشکل از خمیر روغنی است که با پنیر، گوشت، سبزیجات و سیب زمینی پر شده است) را می توانید در رستوران باغ سنتی Çakırlar در تور گردشگری آنتالیا سفارش دهید.

رستوران بورکی توفیک Börekçi Tevfik

یکی از ایده آل ترین مکانها برای خوردن بورک ترکیه ( خمیر نان یا شیرینی که داخل آن را با گوشت چرخ کرده، کالباس، سوسیس، گوجه، زیتون، فلفل دلمه ای، اسفناج، قارچ و.. پر می کنند و سپس سرخ می کنند) میباشد. رستوران بورکی توفیک Börekçi Tevfik از سال 1930 که افتتاح شده، بورک های لذیذ را سرو می کند که طعم و مزه آن از آن زمان تاکنون تغییر نکرده است.

انواع بورکهای لذیذ را در این رستوران می توانید سفارش دهید که خمیرهای آن به طوری ماهرانه ای با دست تهیه می شود. از پنیر لر lor cheese (پنیر کم نمک و کم چربی) گرفته تا سایر پنیرها و بورک هایی یا هر چیزی که مورد علاقه شما است را می توانید در این رستوران میل کنید و روز پرانرژی را آغاز کنید.

رستوران Sevgi Çiftliği

این رستوران برای کسانی که علاقه مند به خوردن غذا در یک فضای روستایی مانند هستند بی نظیر است، همراه با میزهایی که در زیر سایه درختان قرار دارند و مرغ و اردکهایی را که در فضای اطراف می توانید مشاهده کنید.برای صبحانه آن هم یک صبحانه عالی ترکی، انواع پنیر، کره محلی، زیتون، عسل، سر شیر، تخم مرغ های محلی و شیرین های متنوع و خوشمزه را در رستوران Sevgi Çiftliği می توانید سفارش دهید.

رستوران Sakinler Kır Bahçesi

یکی دیگر از نقاط محبوب آنتالیا برای لذت بردن از یک صبحانه ترکی در قلب طبیعت، رستوران Sakinler Kır Bahçesi است که به سرو گزلمه gözleme خوشمزه شهرت دارد. شما می توانید در کابینهای چوبی خصوصی بنشینید یا در حیاط بر روی صندلیهای کوچک نشسته و مناظر اطراف را تماشا کنید. پنیر، زیتون،گوجه فرنگی،تخم مرغ، انواع شیرینی، مربا و… را در رستوران Sakinler Kır Bahçesi می توانید امتحان کنید.

رستوران The Big Man

خوردن صبحانه در یک مکان رویایی در رستوران The Big Man همراه با چشم انداز رو به دریا در تور لحظه آخری آنتالیا را فراموش نکنید. یک صبحانه ترکی کلاسیک به یاد ماندنی که شامل انواع پنیرها،گوجه فرنگی، خیار، سرشیر، عسل، زیتون و.. به همراه مناظر خیره کننده رو به دریای بی کران و کوه، روز به یاد ماندنی را برای شما خواهد ساخت.

برای دریافت اطلاعات در مورد نرخ تور لحظه آخری آنتالیا و بلیط ارزان قیمت هواپیما به آنتالیا به وب سایت الفبای سفر مراجعه کنید.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , قیمت آلاچیق ارزان , لینک شما در اینجا