چه تفریحات جذابی در انتظار گردشگران دبی است؟

تفریحات دبی تنها در برجهای آسمان خراش و مراکز خرید دبی خلاصه نمی شود. بلکه در دبی انواع جاذبه های گردشگری طبیعی هم وجود دارد که همراه با آژانس مسافرتی الفبای سفر آنها را بررسی می کنیم.

جاذبه های گردشگری دبی در طبیعت

از نقاط محبوب دبی در طبیعت می توان به پیاده روی، دوچرخه سواری و کایاک سواری در کوهستان های سنگی Hatt اشاره کرد که هر کدام در نوع خود هیجانهای زیادی دارد.

برای انجام این تفریحات در تور دبی و رفتن به محلی با آب و هوایی خنک، در خارج از شهر دبی دامنه کوهستان حجر وجود دارد که محلی بسیار آرام دنج است که می توانید تفریحات مهیج و جذابی را امتحان کنید، جایی که در میان صخره های خاکستری و سرخ، رنگ آبی خلیج فارس مانند نگینی می درخشد. دوچرخه سواری در دل کوها و مسیرهای مشخص، کایاک سواری در آبهای حتا و تماشای مناظر زیبای این منطقه از تفریحات لذت بخش است.

کافی شاپ های دبی با منوهای پر بار
کافی شاپ های دبی با منوهای پر بار و غنی یکی از بهترین مکانها برای رفع خستگی بعد از گشت و گذار در سفر به دبی هستند. نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم با یک کیک، خوردن یک صبحانه انگلیسی کامل و مفصل، امتحان کردن طعم خاص نان تست فرانسوی با بوقلمون بیکن در کافی شاپ های دبی در تراس یا سالنهای دل باز و شیک برای هر گردشگری لذت بخش است و به شما پشنهاد می کنیم در سفر با آفر تور دبی حتما سری به کافی شاپ های آن بزنید.
پارک های دبی ، عجیب و شگفت انگیز
پارک های دبی با کاملترین امکانات تصور نشدنی هستند که برخی از انها بسیار خاص و عجیب هستند.
پارک موشن گیت دبی با تم هالیوود که با انواع شخصیت های کارتونی می توانید بازیها و کارتونهای هالیودی را در حیرت انگیز ترین نوع ممکن تجربه کنید.
پارک بالیود دبی یکی از این پارکهای شگفت انگیز است که بر اساس صنعت فیلم بمبئی هند بنا شده و صحنه های بالیوودیی را به نمایش گذاشته است.
ورود به دنیای اکشن فوق العاده بالیوود، کشف دنیای جدید فضای سینمایی و دهها اکتشافات اسرار آمیز از دیگر جذابیهای این پارک هست که هر توریستی را به سمت خود جذب می کند. پارک لگو لند دبی
نیز که تمام وسایل آن از لگو ساخته شده بهشتی برای کودکان است . سرگر م شدن با انواع سواریها،
ساخت روبات،ماشین،حیوان،ساختمان و هر چیز دیگری با لگو و بازدید از ماکت های سازهای معروف دنیا از دیگر عناصر متفاوت و جذاب این پارک است .
برای سفر به دبی و اطلاع از بلیط ارزان قیمت دبی، نرخ تور لحظه آخری دبی لحظه آخری، قیمت تور دبی و.. به همراه خدمات و پشتیبانی ویژه و آگاهی از قیمت تورها و سایر اطلاعات لازم با کارشناسان آژانس مسافرتی الفبای سفر در تماس باشید.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , قیمت آلاچیق ارزان , لینک شما در اینجا