انتخاب بهترین تالار مراسم عروسی

یکی از بخشهای مهم تشریفات مجالس برای خانواده ها، انتخاب تالار است. این مسئله به خصوص در زمینه اجرای تشریفات مجالس و میزان هزینه نقش مهمی دارد. از مسائل مهم در برگزاری مراسم ازدواج تالار برگزاری مراسم است؛ زیرا تالار در حقیقت پایه یک مراسم محسوب می شود؛ بنابراین در انتخاب تالار باید نکات مهم و ضروری را مد نظر قرار دهید که موجب شود ضمن کاهش مخارج، رضایت شما از اجرای مراسم نیز تامین شود.

مکان انتخابی شما برای تشریفات مجالس نقش مهمی در برگزاری کیفیت مراسم دارد. تالار انتخابی باید در مکانی مناسب و قابل دسترس برای همۀ مدعوین باشد و به بیشتر مهمانان امکان دسترسی بدون مشکل و مناسب به محل برگزاری مراسم را بدهد.

در شهرهای شلوغ و بزرگی مثل تهران، بالا بودن میزان ترافیک می تواند مشکل ساز باشد. دیر رسیدن عروس و داماد و میهمانان به مجلس موجب بهم ریختگی در زمان بندی اجرای مراسم می شود. بهتر است تالار برگزاری مراسم را در مکانی انتخاب کنید که ترافیک آن تا حد امکان کم باشد.

 

در زمان انتخاب مکان برگزاری مجالس، فصل مراسم را در نظر داشته باشید. فضای باز باغ ها برای برگزاری مراسم در فصل سرد زمستان یا گرمای تابستان مناسب نیست. اوایل پاییز و بهار زمان مناسب تری برای برگزاری عروسی در فضای باز می باشد.

مکان برگزاری مراسم خود را طوری انتخاب کنید که متناسب با شرایط میهمانان شما باشد. برخی از تالار ها مقررات جدی در زمینه استعمال دخانیات دارند. همچنین با توجه به قوانین برخی تالارها با رقص دست جمعی یا صدای موزیک بلند نیز مخالفت می کنند. بهتر است قبل از مراسم این موارد را با مدیر تالار چک کنید.

 از موارد مهم در انتخاب محل برگزاری تشریفات مجالس پارکینگ است. مهم نیست که مراسم شما عروسی است یا یک میهمانی بزرگ، بیشتر میهمانان با اتومبیل شخصی در مکان مراسم حاضر خواهند شد و بدون شک یکی از مشکلات آنها محل پارک مناسب برای اتومبیل است. بهتر است تالاری را انتخاب کنید که پارکینگ مناسب برای تعداد قابل توجهی اتومبیل را داشته باشد.

یک مسئله مهم در برگزاری تشریفات مجالس، انتخاب خدمه و پذیرایی کنندگان مناسب است. البته هتل ها کادر مخصوص خود را در این زمینه دارند اما بهتر است ضمن لذت بردن از مراسم به کیفیت کار این افراد دورادور نظارت کنید. در پذیرایی مجلس عروسی پذیرایی از مهمانان نباید کند یا خیلی سریع باشد. میوه و شیرینی باید تازه و خوش طعم باشد و سر همۀ میزها به مقدار مناسب سرو شود. یک موضوع بسیار مهم در انتخاب محل برگزاری مجالس عروسی و خدمات مجالس این است که محل انتخابی تهویه هوای مناسبی داشته باشد. همچنین بهتر است تالاری را انتخاب کنید که برای میهمانان سیگاری مکان جداگانه ای داشته باشد. چرا که استفاده از سیگار در محیط بسته می تواند برای میهمانان آزاردهنده باشد.

از دیگر مسائل مهم در تشریفات مجالس، کیفیت غذا و نوشیدنی است. یک مراسم شیک و با کیفیت باید پذیرایی درست و مناسبی نیز داشته باشد. کیفیت مطلوب غذا و نوشیدنی یکی از مسائل مهم در تشریفات مجالس است. نیازی نیست که حتما چند مدل غذا در منوی انتخابی شما وجود داشته باشد.

تالار عروسی باید در کنار همه امتیازها دارای مکان مناسبی برای رقص و عکس برداری نیز باشد. مخصوصا مکان عکس برداری برای عروس و داماد بسیار مهم است. تالارهای با فضای کم در شلوغی حضور میهمانان تنها به مکانی شلوغ و ناهنجار تبدیل می شوند و ایجاد همهمه و شلوغی ضمن این که برای همه آزار دهنده خواهد بود، مانع از ثبت تصاویر مناسب یادگاری از عروس و داماد نیز می گردد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , قیمت آلاچیق ارزان , لینک شما در اینجا