برگزاری مراسم باشکوه و زیبا را به ما بسپارید

جشن و مراسمات گوناگون از جمله لحظات مهم در زندگی هر فردی می باشد. جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسمات وجود یک برنامه مشخص و تعیین شده به همراه کادر متخصص و مجرب الزامی و ضروری می باشد. تشریفات در مجالس شامل مراسمات رسمی همچون جشن افتتاحیه، برگزاری سمینار، همایش، جشن فارغ التحصیلی و … و همچنین مراسمات جشن و شادی همچون تشریفات عروسی، نامزدی، جشن تولد، سالگرد ازدواج و … را شامل می شود.

با واگذاری تشریفات در مجالس به یک تیم کارآزموده نه تنها دیگر استرس انجام کارهای متفرقه را نخواهید داشت بلکه می توانید از لحظات زیبای زندگی تان در یک مراسم کامل و دقیق لذت ببرید.

با بهره گیری از تیم تشریفات می توانید از اجرای کامل و بی اشکال مراسمات خصوصی و رسمی خود اطمینان حاصل نمایید.

برگزاری تشریفات عروسی برای یک مراسم باشکوه از دیگر مراسمات ویژه و مهم در زندگی هر فردی مراسمات جشن و عروسی می باشد. لحظات زیبا و رویایی عروسی که در ساختن شبی منحصر به فرد و جشنی فوق العاده نقشی تعیین کننده دارند.

تشریفات عروسی صفر تا صد یک عروسی کامل را شامل می شود و از تهیه کارت عروسی تا پذیرایی و اجاره سالن را شامل می گردد.

از جمله خدمات مهم در تشریفات مجالس عروسی و ازدواج می توان به مواردی همچون موارد زیر اشاره کرد:

-تهیه غذا و کترینگ: از جمله خدمات مهم در تشریفات مجالس عروسی و سایر جشن ها تهیه غذا و شام می باشد. برای پذیرایی هرچه بهتر و اصولی مجالس، مجموعه تشریفات مجالس به ارائه و تهیه غذا برای مهمانان نیز می پردازد.

 

از جمله خدمات پذیرایی و تهیه غذا موارد زیر می باشد:

میز شام عروسی -کیک و دسر و شیرینی-میوه و نوشیدنی-فینگر فود-بار شیرینی و مخلفات-سفره خانه سنتی

-تزیینات و اجرای دکور: از المان های مهم و زیبا در مجالس عروسی و جشن اجرای تزیینات زیبا و مناسب جشن می باشد. تزیینات و اجرای زیبا سازی دکور شامل موارد متفاوتی می باشد همچون:

گل آرایی-شمع آرایی-جایگاه عروس و داماد-تزیین ماشین عروس-دسته گل عروس-ریسه آرایی

-پذیرایی از مهمانان: پذیرایی از مهمانان از هدایت و خوش آمد آنان شروع و تا پذیرایی و هدایت آنان به سالن ادامه می یابد، بهره گیری از تیم متخصص و آگاه به پذیرایی در داشتن مجلسی زیبا و کامل مهم و تاثیر گذار می باشد.

-اجاره باغ و تالار عروسی: اجاره باغ و یا سالن تالار نیز از جمله دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه تشریفات عروسی می باشد.

-سفره عقد: به کار گیری گروه متخصص و کار آزموده در طراحی و دیزاین سفره عقد، اتاق عقد، نور پردازی، شمع آرایی و …متناسب با خواسته و سلیقه عروس و داماد از جمله خدمات ارائه شده مجموعه تشریفات می باشد

-نحوه چیدمان: نحوه چیدمان میز و صندلی و ارائه بهترین اشیاء تزیینی و چیدمان مناسب آن جهت راحتی حال مهمانان ضروری است.

-خدمات عروس و داماد: خدمات ویژه عروس و داماد نیز از دیگر موارد مهم در تشریفات مجالس عروسی می باشد. این خدمات شامل مواردی همچون: آرایشگاه عروس، مزون لباس عروس، سالن زیبایی داماد، هماهنگی با جواهر فروشی، آتلیه عکاسی و … می باشد.

-مدیریت سالن: مدیریت سالن در طول اجرای مراسم یکی از مهم ترین بخش های تشریفات مجالس می باشد که توسط تیم و کادر تشریفات صورت می پذیرد.

-تهیه فیلم و عکس: از دیگر خدمات مهم در تشریفات مجالس و مخصوصا در عروسی، تهیه فیلم و عکس مناسب در تمام طول مراسم توسط یک تیم حرفه ای و مجرب می باشد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , اتصالات اسپیس فریم , قیمت آلاچیق ارزان , لینک شما در اینجا